ponedeljek, 30. april 2018

Poročna/krstna škatlica

Po lanski "suši", kar se tiče porok, jih je letos ponovno kar nekaj na vidiku. Ta vikend se je poročila moja najboljša prijateljica iz vrtca. In, da tudi sama izpolnem normo "najboljše prijateljice", sem ji naredila škatlico presenečenja. Poleg poroke je bil tudi krst, tako, da sem združila oba dogodka. Za krst sem dala simbol angelčka in krstne vode.

7 komentarjev:

  1. This is AMAZING, Nina! LOVE everything about it. Thanks so much for stopping by to share your talents with us. Seeing this was a real treat.
    Blessings,
    Karen Letchworth
    Word Art Wednesday

    OdgovoriIzbriši
  2. Čudovito si skompletirala poroko in krst. Super si se potrudila za tvojo BFF

    OdgovoriIzbriši
  3. Wow Nina - this is absolutely beautiful! So romantic and every little piece of detail is just perfect. Love it!

    Hugs

    Di xx

    OdgovoriIzbriši
  4. Krasno si skombinirala oba dogodka in naredila čudovito škatlico presenečenja :-)) Krasne papirje si uporabila in dodala lepe detajle v notranjosti.
    Vesela sem, ker ustvarjaš z nami v izzivu CRAFT-alnice … Srečno!

    OdgovoriIzbriši
  5. Krasno si zajela oba dogodka v prečudoviti škatlici. Posebno všeč mi je sredina škatlice.

    OdgovoriIzbriši
  6. Čudovita škatlica. Lepo si združila oba dogodka.
    Hvala, da si se nam pridružila v Craft-alnici. Lp Lili

    OdgovoriIzbriši
  7. Za naše ljube osebe se je vedno vredno potruditi. Res je videti, da je narejena s srcem. Čudoviti papirji in krasno si združila oba praznovanja v škatlici. :) Pozdrav mesečne gostje CRAFT-alnice.

    OdgovoriIzbriši

Thank you so much for leaving a comment. It always makes me happy to hear from you